Recenzia Kúzelného čítania od rodinky Labudovej

Ahoj milé Albi.

Vaše Kúzelné čítanie s elektronickou ceruzkou nás veľmi potešilo.Pre naše detičky je veľmi poučné, naučili sa ceruzku rýchlo používať. Má jednoduché ovládanie aj pre najmenšie detičky.

Našej dcérke Ninke sa veľmi páči Hravá angličtina. Za pár hodín hrania sa naučila preklad farieb z angličtiny do slovenčiny a naopak. A už začína aj postupne hovoriť aj dni v týždni. A to len vďaka tomu, že ceruzku môže prepnúť aj do slovenčiny. Starší syn sa vďaka ceruzke postupne učí prekladať veci, čo mu veľmi pomôže aj v škole. Ceruzkou si cvičí výslovnosť slovíčok. Samozrejme keď niečo nevie tak ceruzku prepne do slovenčiny a sám seba skontroluje. S knižkou Hravá angličtina sme veľmi spokojní. V knižkách sa nám páčia aj rôzne kvízy.

V knižke o dinosauroch sa dozvedeli mená dinosaurov ktorý sa ako volá, v ktorom období žil, čím sa živil, veľkosť dinosaurov približná váha...a hlavne veľmi sa páčilo keď si mohli vypočuť aké zvuky ktorý dinosaurus vydáva.....len som nevedela odpovedať na synovu otázku: „Ako to môžeme vedieť, aký zvuk dinosaurus vydáva, keď v tom období ľudia ešte nežili? A dinosaury vymreli keď do zeme narazil velikánsky meteorit.“

Dcérke Ninke sa veľmi páčia aj Rozprávky na dobrú noc. Tú zatiaľ máme len požičanú, ale Ježiško nám ju určite prinesie. V knižke sa jej páči čítanie rozprávok, že môže hľadať správne odpovede na to, čo sa jej ceruzka pýta. Veľmi sa teší keď uhádne. Z ukážkovej knižky sa nám páčila aj knižka o zvieratách. Napr. kuna lesná, čím sa živí ako a kde žije, atď. A je tam veľa takých zvieratiek čo našu Ninku veľmi baví.

Ceruzka Albi má aj celkom dlhú výdrž batérie, potešila nás aj hlasitosť, čo určite oceňujú  všetci rodičia. Len škoda, že ceruzka nefunguje aj keď sa nabíja. Do ceruzky sme aj jednoducho vložili nový softvér, lebo nám chýbal na knižku Dinosaury a Brumíka.

S elektronickou ceruzkou Albi sme spokojní, najmenším detičkám pomáha spoznávať svet, zvieratká a rôzne iné veci. Detičky sa naučia pri knižke rozmýšľať ako kedy ceruzku použiť. Ďalšie knižky ešte posúdiť neviem, lebo ich zatiaľ ešte nemáme. Ale veľmi by nás potešilo, keby vyšla nejaká knižka o vesmíre, planétach a galaxiách.

Rodinka Labudová.

CHCETE SA ZAPOJIŤ DO SÚŤAŽE?

Zadajte súťažný kód z kartičky, a zapojte sa do súťaže o skvelé ceny!